Läkarbesök redan nästa vecka.

(null)
Då var första röntgen avklarad så nu har jag bara en kvar på torsdag. 
Sen nästa vecka så har jag behandling och fick även hem en kallelse till läkarbesök senare samma vecka så det blev ingen lång väntetid inte och skönt är väl det att få allting avklarat så här snabbt. 
Det som jag idag trodde skulle bli en skön promenad upp till sjukan vände helt när jag kom ut på öppen gata för satan vad det blåste kyliga vindar, det var näst intill att man hade behövt mössa, jag som var ett sånt där öronbarn som hade mycket öroninflammation får nu lätt ont i öronen när det blåser för mycket, men tur var det att jag hade luva på tröjan så jag kunde skydda mina öron iallafall.  

Imorgon har det blivit dax att gå på Linneas föräldramöte. 
Ska få lite info om vad som kommer att hända under årskurs 3 med nationella prov o.s.v som kommer lite längre fram under terminen. 
Kan ju hoppas att man även får lite information om bygget som just nu görs på skolgården för det vet vi ju inte så mycket om överhuvudtaget, men det gör väl visserligen inte lärarna heller, dom verkar även dom vara dåligt informerade. 
//Bex 

Kommentera här: