Många vändor till Linköping blir det.

(null)
Igår var jag i Linköping och tog medicin, imorgon ska jag till Linköping för att träffa läkare och förhoppningsvis få mina röntgensvar och så ska jag till Linköping även på söndag men då är det under betydligt roligare omständigheter än mina tidigare besök i Linköping, jag ska nämligen bara möta upp Sara för att sen åka vidare till ULLARED och där ska vi även spendera natten.
Och efter dom här två veckorna ska de bli helt underbart att få komma iväg på en liten tripp, lägga tankarna på annat och bara ha en rolig stund. 
Så längtan till söndagen är stor vill jag lova. 

Idag hade jag utvecklingssamtal på skolan med Liam, han sköter sig bra, blir lite rastlös ibland, gillar matematiken men har desto svårare för svenska och läsningen så nu ska han och några till i klassen få lite extra hjälp, och det känns väldigt skönt då han blir så frustrerad när han inte klarar av läsläxan och vi blir ofta lite smått osams. 
Men vissa behöver helt enkelt lite mer hjälp än andra, kan bero på ointresse men kan även bero på pappa dyslexi, det kommer framtiden avgöra. 

Men nu laddar jag inför morgondagens läkarbesök. 
//Bex   

Kommentera här: