Lugnet innan läkarbesöket.

(null)
Som man brukar säga "det går fort när man har roligt" eller så underlättar det iallafall om man har mycket att göra för det har redan hunnit bli onsdagkväll och imorgon på alla hjärtans dag och även min mammas födelsedag så ska jag och Macke till läkaren och få svar på alla mina röntgens. 
Gött att få det överstökat men lite pirrigt är det alltid.
Det känns bra i kroppen men senast igår när jag bytte sängkläder så knäckte det till i vänster handled och satan vad ont det gjorde, första tiden kunde jag inte använda vänsterhanden alls och det bara värkte ända ut i fingerspetsarna, jag förväntade mig det värsta till en början men efter ett tag kom funktionen i handen tillbaka så smått och det kändes bättre fast helt återställd är den inte då jag fortfarande inte kan använda handen i vissa lägen typ när jag ska greppa och vrida samtidigt, det gör fortfarande väldigt ont. 
Och det är så konstigt för det är oftast innan jag ska på läkarbesök som sådana här saker händer, typ ont i svank, nackspärr, problem med armbåge/axel saker som jag inte vet om det beror på sjukdomen eller inte, men då får man väl vara glad över att man ändå ska till sjukan och träffa läkaren. 

Nu ska jag iallafall avsluta denna onsdag hemma hos Becca med Baileyssnacks och de två sista delarna av serien "big little lies"
//Bex 

Kommentarer:

1 Ullis:

Håller tummarna för dej idag.

Svar: Tack snälla, det gick jättebra.
Rebecca Bernhard

Kommentera här: