Mitt hjärta ler❤️❤️❤️

(null)
Alla hjärtans dag och den har man firat på onkologen i Linköping med ännu ett läkarbesök, och även detta med goda besked. 
Allt var oförändrat och inget nytt hade hittas så allt håller sig i schakt, och nu ska vi även förlänga mina intervaller med röntgens så det blir ca:5 månader mellan undersökningarna. 
Behandlingarna kommer fortgå som vanligt var 3:e vecka och prover kommer tas som det brukar innan behandling. 
Om det fanns nåt att anmärka på så var det väl att mina levervärden fortfarande ligger under eller om det var över det normala, jag kommer inte ihåg vilket utav det de va, men typ alla levervärden var rödmarkerade och då är dom i "riskzon"
Men som läkaren sa så går alla läkemedel via levern så det är inte så konstigt om den tar stryk. 
Men är det de enda att "oroa" sig för så känner jag mig väldigt nöjd. 

Idag hade min läkare lite extra tid då hon inte hade någon patient efter mig, så hon tog sig tid att sitta och prata lite med oss och även gå igenom röntgenbilderna på min hjärna. 

Våra fina frön hade även fixat alla hjärtans dag presenter till mig och Macke, lite fina teckningar och en söt nallebjörn  som Linnea varit och köpt för sina egna pengar, så gulligt❤️
//Bex 
(null)

Kommentarer:

1 Anonym:

Va skönt att höra - själv ska jag dit imorgon. 3v är lång tid att vänta! Då kanske vi inte ses på röntgen på ett tag. Kram vännen❤️

Svar: Åh hoppas det gått bra för dig idag.
Näe nu ska jag inte till röntgen på ett tag😉❤️
Kram kram.
Rebecca Bernhard

Kommentera här: