Nu är det vinter❄️❄️

(null)
Alltså jag ÄLSKAR när det är så här mycket snö, jag vet att det är många som tycker det är jättejobbigt och att det var onödigt att det kom så mycket, men jag håller inte med för jag tycker det är helt underbart, det enda jag tycker är jobbigt är när det sen blir plusgrader och allt blir blask men så länge det är minusgrader så klagar jag inte, allt är så ljust och fint, det är kul och mysigt att vara ute och ungarna kan åka pulka och bygga snögubbar. 
Jag vet inte hur många jag såg som var ute på sina uppfarter med snöslungor idag när vi åkte ut till svägerskan och kusinerna i Svärtinge, traktorerna har varit ute och plogat upp stora högar med snö som ungarna leker i. 
Själva tog vi oss en fika i solen på Jennys baksida innan vi gick till pulkabacken och åkte lite pulka, det är så tjockt med snö så att Axel 2år knappt kommer fram med sina korta ben. 
Nu hoppas vi bara att snön får ligga kvar under sportlovet oxå så blir nog ungarna nöjda och även jag😉
//Bex 

Kommentera här: