Romantisk alla hjärtans dag.

(null)
Nu har jag fått min läkartid och det blev på alla hjärtans dag, så det måste ju vara ett gott tecken. 
Dock så hade redan Linnea tid till tandläkaren den dagen för att ta bort sin tand men då mitt läkarbesök faktiskt känns som att det bör prioriteras först och dessutom är svårare att boka om då det är brist på både läkare och tid så bokade vi om Linneas tandläkartid, och hon fick en ny tid redan veckan efter så det var ju inte hela världen. 
Vi gör ju så att Macke nästan alltid följer med mig på läkarbesöken, dels om vi skulle få några dåliga besked så vill jag självklart ha honom där och sen är det bra om han oxå får höra hur framtida planer om fortsatt medicinering ser ut, Macke brukar även själv ha en del frågor till läkaren som jag kanske inte tänkt på, så det känns ganska logiskt att Macke ska vara med. 
Och jag menar inget passar väl bättre än att "fira" alla ❤️-dag på sjukhuset😉
//Bex 

Kommentera här: