Ännu ett liv har slocknat😢

(null)
Idag nåddes jag av den tragiska nyheten att en av de kvinnor i gruppen "cancersystrar" som jag träffar och äter lunch med ibland tyvärr somnat in, på nyårsdagen hade kroppen givit upp och hon orkade inte längre. 
Fy jag blir så ledsen och kan inte föreställa mig vad hennes familj går igenom just nu.
Jag hann bara träffa Bittan ett fåtal gånger men att jag för några veckor sedan satt och åt lunch med henne och några till från gänget "cancersystrarna" känns extremt konstigt. 
Då fattar man verkligen hur fort allt kan gå. 

Jag vill absolut inte på något sätt tycka synd om mig själv, för som sagt så har jag verkligen haft en sådan himla tur hittills, men satan vad jobbigt det är när verkligheten kommer ikapp. 
Det var bara några månader sedan fina Nina lämnade oss och nu har även Bittan gjort det. 
Och jag känner bara ren hopplöshet, jag blir så ledsen, arg och rädd på samma gång, jag vet inte vad jag ska säga eller hur jag ska reagera.
Jag vill vara stark men det är svårt när känslorna tar över. 
Dom ända passande orden jag kan komma på just nu är FUCK CANCER!! 
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

😢😢 fuck fuck cancer 😢// Marie ❤️

Svar: Ja denna helvetes sjukdom.❤️
Rebecca Bernhard

2 Anonym:

Så sorgligt med Bittan.//Ullis

Svar: Ja verkligen😢
Rebecca Bernhard

Kommentera här: