Äntligen här!!!

(null)
Äntligen är vi på plats och som jag har längtat. 
Alla är väldigt taggade för morgondagen då vi ska upp i backen. 
Vi startar dagen med att fröna ska gå på skidskola. 
Det här är våran första skidresa ihop varken Macke eller ungarna har varit i fjällen eller åkt skidor förut så detta ska bli riktigt spännande. 
Jag själv växte upp med att åka till fjällen varje år med mina föräldrar och farföräldrar och jag bara älskar det. 
Så det här med att åka på skidresa med familjen är liten av en dröm för mig som går i uppfyllelse. 
Jag vill att mina ungar oxå ska få möjligheten att känna friheten med att susa ner för backen. 
Så jag är väldigt tacksam för att vi fick chans att följa med svägerskan Jenny med familj som brukar åka hit till sälen. 
Så imorgon får dom se upp i backen för då kommer vi. 

Macke avslutade även kvällen med att prova min pyjamas som jag personligen tror han är lite avundssjuka på.😂
//Bex 

Kommentera här: