Back to reality.

(null)
Ja då var man tillbaka på hemmaplan igen efter att ha haft en underbar skidsemester i Sälen tillsammans med svägerskan Jenny med familj. 
Och som jag brukar säga efter att man kommit hem från en semester så tar man genast ett stort kliv in i verkligheten igen. 
Man återgår till vardagen och semestern är nu bara ett minne, dock ett fint minne som man kommer att bära med sig i framtiden och som finns med i resten av livet, det är sådana här minnen som är viktigt för mig att skapa med mina barn, familj och vänner. 

Men nu är vi tillbaka i verkligheten och av januari månad har vi mindre än 2 veckor kvar, men på den tiden ska det hinnas med väldigt mycket, schemat är fullspäckat skulle man lugnt kunna säga. 
Jag ska till tandläkaren för att laga hål, ta prover, behandling, skelettröntgen, magnetröntgen och datortomografi, utöver allt detta så har Linnea sammandrag med innebandyn och utvecklingssamtal i skolan, så att jag vet vad jag har att göra resten av januari månad. 
Men det är onödigt att ligga på latsidan😉
//Bex 

Kommentera här: