Dag 2 och nu har alla provat backen.

(null)
Dag nummer 2 i fjällen och idag har även Macke gett sig upp i backen. 
Dock så gick det faktiskt ganska bra för honom så det blev inte så mycket att skratta åt. 
Ungarna har även dom blivit väldigt duktiga för att ha stått på ett par skidor i två dagar och jag är mäkta imponerad. 
Jättekul att kunna åka med fröna i lite större backar än barnbackarna. 
Macke har till och med börjat fundera på om vi skulle börja åka på semestrar till fjällen även i framtiden, och jag tackar ju inte nej till det.
Jag måste säga att den vyn som man möts av när jag och Wilma imorse tog sittlifter upp till toppen är verkligen magisk, det är inte mycket som slår det. 
På eftermiddagen drog jag och Jenny ut med ungarna i backarna här utanför vårt boende för lite kvällsåkning, så när vi var klara var jag så slut i kroppen att jag trilla omkull stillastående😂😂
Men på’t igen imorgon bara. 
//Bex  (null)

Kommentera här: