Försökt att förhala det.

(null)
Jahop, då är friden slut, jag har försökt att förhala det så länge jag bara kan men nu gick det inte längre, idag var jag med Linnea och köpte smink😱
Nu snackar vi alltså ögonskugga och rouge i typ beige/brun färg starkare färger går jag inte med på än, man måste börja lite försiktigt och än så länge får hon bara sminka sig på skoj här hemma. 
Jag är ju inte jätteförtjust i att barn ska hålla på och sminka sig och jag blir helt bedrövad när jag ser barn med mer smink än vissa vuxna, men jag förstår ju att dom tycker det är roligt att sminka sig som sin mamma, syster eller alla "YouTubers"
Jaja nångång ska det ju börjas😏

Själv har jag börjat känna mig något risig, jag hostar, snorar och ögonen rinner. 
Jag har inte åkt på någon feber direkt men man blir ju ganska avslagen ändå. 
Men bättre denna veckan än nästa för då har jag tjockt på schemat, måndag, tisdag och torsdag har jag olika röntgens och att ligga i magnetröntgen eller skelettröntgen med rethosta och kliande näsa är ju inte jättelyckat så jag hoppas verkligen att hostan och nysningarna börjat släppa tills dess. 
Får bli mycket ingefära, honung och vitlök, jag har hört att det ska vara bra mot förkylning, så det blir att varva det med nässpray och halstabletter så ska jag nog vara frisk till helgen då ungarna har match 😉
//Bex 

Kommentera här: