Sista dagen.

Liam har blivit kusinens Axels största favorit på denna resan.  (null)
Ja då börjar denna skidsemester tyvärr  lida mot sitt slut men dom dagarna vi har haft har varit helt underbar. 
Ungarna har skidskola imorgon bitti men efter den så blir det ingen mer skidåkning och vi börjar våran färden hemåt. 
För oss andra var det sista dagen i backen idag och tur är väl kanske det då det är både fötter, ben och rygg/nacke som värker på dom flesta av oss. 
Men det är det absolut värt med tanke på hur roligt vi haft. 
Fröna har blivit riktigt bitna och tycker det har varit jättekul med skidåkning så att åka på semester till fjällen kommer vi nog göra igen. 

Idag har jag bara åkt med fröna i dom lite lättare backarna, jag har fått så himla ont i mina smalben av pjäxorna så jag orkar knappt lyfta benen längre när pjäxor och skidor sitter på och det blir så sjukt jobbigt att staka sig mellan liftarna då.  
På eftermiddagen tog jag och Linnea oss en sista tur i backarna här utanför innan vi gav upp för idag, det har varit -12 och snöat rejält idag så kinderna blev riktigt rosiga efter några åk, då syns det iallafall att man har varit ute i friska luften😉
//Bex 

Kommentera här: