Brön för alla tillfällen.

(null)
Undra hur många som kan säga att dom har flera uppsättningar med bröst hemma i byrålådan?? 
Idag rensade jag i några av mina klädlådor här hemma då allt bara ligger huller om buller och det börjar bli svårt att hitta det man ska ha. 
Och i en av lådorna ligger då alla dessa bröst för olika tillfällen, jag kan vara  "casuel", fin och vardaglig eller så kan jag vara storbystad 6-bomb😂
Men som sagt så använder jag inte lösbröna så då har dom liksom hamnat längst ner i lådan tillsammans med några protes bh:ar och min peruk. 
Jag skulle kunna dra på mig tuttar, peruk och sen kladda på mig en massa smink så skulle jag nog inte vara igenkännlig. 
Signalement: Storbystad kvinna med långt mörkt hår, det skulle vara nåt att bita i för Hasse Aro i efterlyst minsann.
Näe skämt åsido. 
Jag förstår dom som faktiskt använder både lösbröst och peruk, men som jag sagt så många gånger förut så känns det för mig som om jag klär ut mig till någon helt annan, även om det var så jag såg ut förr så är det inte jag idag, sen har ju jag tagit bort båda mina bröst så jag är ju liksom jämn platt över hela bröstpartiet, det är värre för dom som bara tagit bort  ena bröstet, då blir det ju sjukt ojämnt, så då måste man nog ha ett lösbröst för att kläderna överhuvudtaget ska passa. 
Men vad vet jag, jag kan bara tala ifrån min egen erfarenhet. 
//Bex 

Kommentera här: