Inget jobbigt att gå dit.

(null)

Ja idag var det dax att åka till Linköping igen och få lite påfyllning av medicin, idag kom jag dit tidigt då jag skulle köra ut Linnea till Söderköpings golfklubb till 08:45, dom har temavecka med skolan och idag stod det golf på schemat till Linneas förtjusning, så när jag släppt av Linnea så åkte jag direkt till Linköping, så jag fick lite tid att sitta och gotta mig i solen innan jag var tvungen att gå och lägga mig i sjukhussängen. 
Helena som jag åkte med sist var oxå och tog medicin så när vi var färdigbehandlade tog vi oss en sväng till Ikea så jag kunde handla mig en ny tvättkorg. 
En trevlig stund i Linköping och som Helena säger så har vi verkligen så himla bra sköterskor och läkare på onkologen att det inte känns minsta jobbigt att behöva gå dit. 
//Bex 

Kommentera här: