Vila i frid❤️

(null)
Ja så fick jag samtalet imorse som jag fasade för, men som jag förstod skulle komma. 
Mamma ringde vid 8:00 imorse när hon visste att fröna är i skolan och berättade att mormor hade somnat in vid strax efter 3 inatt. 
Det hade gått jättelugnt till och en sköterska var där med henne. 
Det är precis som att nu när jag, mamma, moster och kusin har varit där i helgen så har hon tagit farväl och hon kunde släppa taget.
Även om det var väntat och man var förberedd på att hon inte hade långt kvar så är det ändå bedrövligt jobbigt. 
Men nu är hon hos morfar och där kommer hon att ha det bra. 
Mina älskade morföräldrar, herregud vad dom förgyllt min barndom. 
Det är ifrån just Örsjö/Nybro/Småland som jag har många av mina barndomsminnen, med mormor och morfar och alla våra semesterresor och då dom bott nära olika kända glasbruk så som Kosta Boda och Orrefors så har man besökt dom ett antal gånger oxå under åren. 
Men även om mormor och morfar inte längre finns med oss så kommer alltid minnena att finnas kvar❤️
Så ha det så gott nu älskade mormor och hälsa morfar. 
//Bex 

Kommentera här: