En härlig helg.

(null)
Ja då var denna helg snart slut och Macke och hans bowlinglag Kaskad som varit i Nyköping på SM slutspel hela helgen slutade på en 2:a plats. 
Jag och fröna åkte dit en sväng i morse tillsammans med svärföräldrarna för att se den första matchen, men då det var ett sånt jädra oväsen med trummor och grejer så blev det inte så mycket tittande på matchen då jag och Liam istället gick ut och roade oss med annat. 
Men för övrigt har helgen varit bra, jag och fröna har spelat minigolf där jag fick erkänna mig besegrad av min 10:åriga son🙈, därefter åkte vi till Söderköping och tog trappen upp för ramunderberget innan vi unnade oss en välförtjänt glass nere i källaren.

Imorgon ska Linnea iväg på cykelutflykt med klasskamraterna i skolan, hon är taggad, spännd och lite nervös för vad som komma skall, men jag tror dom kommer att ha skitkul och det är ju sånt här som dom kommer att lägga på minnet. 
Sen får vi se om det händer nåt mer spännande i veckan som dessutom är en kortvecka då det är Kristi himmelsfärdsdag på torsdag. 
//Bex

Kommentera här: