Då tycker jag synd om mig själv.

(null)
Ja det blev inte mycket med vårat fortsatta julfirande som vi hade tänkt, igår på annandagen skulle vi egentligen träffat mormor Susanne och delat ut fler julklappar, men då vi istället drog på oss denna förfärliga magsjukan så blev det inte så mycket med det, och idag skulle vi träffats hela familjen Bernhard/Eriksson hemma hos svärföräldrarna på "julfika".
Jaja, det blir inte alltid som man tänkt och vi fick ju fira julafton iallafall så man får väl vara glad för det. 
Sen brukar magsjuka vara snabbt övergående, det är inte som influensa eller förkylning som håller i sig i många dagar ibland veckor, så vi är nu redan i stadiet då vi försöker återfå aptiten.
Man kan väl se det som en snabb diet så här efter all julmat och julgodis😬
Men finns det nån gång då jag verkligen tycker synd om mig själv så är det när jag är magsjuk, Öjöj då är jag inte kartig vill jag lova.
Men nångång ska jag väl få göra det oxå. 
//Bex 

Kommentera här: