Orkade inte hålla ihop längre.

(null)
Ja så mycket för att jag gjorde mig till och skippade mössan idag när vi åkte till Linköping.
Jag tänkte göra mig lite vårfin och stod därför imorse och fixa håret med både chalkpuder, toupering och spray för att det skulle hålla hela dagen, men det fick jag senare ångra, jag har ju känt hur hela kalufsen liksom har hängt med i vinden under dagen men framåt eftermiddagen när hårvårdsprodukterna inte längre orkade med att hålla ihop hårstråna så fick kalufsen sitt eget liv, så när jag då hemma i stan igen hoppade ur bilen och möttes av min egen spegelbild så brast både jag och mamma ut i skratt, jag var även tvungen att ta ett kort oxå innan jag sen drog på mig luvan.
Så hädanefter när det blåser friska vindar så är det jag som går med mössa.
Trist att man inte passar i keps för det hade ju varit en bra lösning annars.
Jag får helt enkelt hoppas på en brisfri sommar😉
//Bex 
(null)

Kommentera här: