Det blev inga prover tagna.

(null)
Cyklade upp till sjukan idag för att ta prover inför torsdagens behandling men cykla hem lika fort igen då det var en sån väldans kö till provtagningen och med tanke på att jag har barnen hemma så vågade jag inte lämna dom själva så länge som det förmodligen hade tagit.
Så jag får göra ett nytt försök imorgon igen och hoppas på mindre folk då, men imorgon är jag så illa tvungen att ta mina prover så det finns inte mycket till val. 

Idag blev det en sväng i butiker för att kolla eventuella presenter till frönas födelsedagar som kommer inom kort. 
Efteråt blev det glass i kaktusparken innan vi åter begav oss hem.
Imorgon sägs det att det ska bli sådär väldans varmt igen, så chansen till att det blir bad är nog väldigt stor.
Men det är väl bara att passa på för snart börjar ju fröna skolan igen.
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Hoppas det går bättre för dig med provtagning nästa gång.//Ullis

Svar: Ja jag var själv på provtagningen😉
Rebecca Bernhard

Kommentera här: