1;a advent och massa innebandy.

(null)
Nu är man skapligt mör efter den här helgen, det har varit så mycket innebandy att vi inte hunnit med annat och även om det inte är jag som sprungit på plan och spelat så spänner jag mig nåt så fruktansvärt att jag blir helt slut, när jag väl slappnar av så börjar jag att frysa så jag står och skakar. 
Alltså det här är inte bra för mitt hjärta😂
Men jag kan inte säga annat än att jag är superstolt över mina ungar. 
Det lag Liam spelar med fick igår känna på sin första förlust, men det behövdes och är bara nyttigt för då blir ju vinsten så pass mycket roligare. 
Idag har Liam och laget stöttats upp av Linnea och Emilia när de spelade sammandrag i mässhallarna. 
Dom spelade mot grabbar som är ett steg större än dom själva, så matcherna är dubbelt så långa och planen dubbelt så stor än vad dom är vana vid men satan vad bra IBF:arna var. 
Deras kämparglöd och grymma spel gjorde mig mäkta imponerad och även om dom "förlorade" 2 av sina 3 matcher så var det med minsta marginal. 
Grymt kämpat av hela laget (inkl Linnea och Emilia) som verkligen har hittat varandra och även om dom är små och kan vara extremt flamsiga så är dom superfokuserad när det väl gäller. 
Ja jag har verkligen blivit en sån där skitjobbig morsa som står vid kanten och ropar/hejar. 
Tävlingsjävulen inom mig vaknar till liv😈
//Bex 


Kommentera här: