Efter klappar och julgodis.

(null)
Ja då börjar denna julen lida mot sitt slut och ungarna har fått sina klappar och vi har ätit alldeles för mycket julgodis, så det är som det brukar😉
Julafton firade vi hemma hos svågern Dannes pappa med familj, dom var så snälla och bjöd med våran familj oxå då de flesta i släkten åkt utomlands eller till annan ort och då Jenny och Danne i år skulle fira jul med Dannes sida så blev vi själva kvar😱
Vi som är vana att fira jul så ungarna har sina kusiner och/eller sysslingar att leka med blev helt plötsligt själva. 
För mig och Macke gör det väl inte så mycket men det är ju värre för fröna, det finns inga andra barn att leka med och hade vi varit hemma så hade det blivit en vanlig "helgdag" med lite annorlunda mat och paketöppning. 
Så vi är oerhört glada att vi fick fira jul hemma hos Håkan och Lisa, och riktigt lyckat blev det. 
God mat, trevligt sällskap och mycket bus för barnen. 

Idag har Linneas klasskompis Elvira varit här och då vi varit ute väldigt lite dessa dagar så gick vi ut för att lufta oss lite, det finns ju dessvärre inte så mycket snö att leka vinterlekar i så jag och Liam spelade fotboll medan Linnea och Elvira hittade sig en kulle med is på så att dom kunde åka snowracer, och jädrar vad fort det gick. 

Nu inväntar vi det nya året som jag hoppas blir lika bra för oss/mig som detta året har varit. 
För oss blir det ett lugnt nyårsfirande, men egentligen borde jag fira rejält då jag fått gå hela 2018 utan några cellgifter.
Får ta mig ett glas extra med skumpa🥂
//Bex 

Kommentera här: