En olycka kommer sällan ensam.

(null)
Ja då har vi fått oss en ny, fin, fungerande diskmaskin. 
Eller vi har självklart inte fått den men jag hämtade den i butik idag och nu har Macke med hjälp av svärfar Challe fått den på plats.
Så nu har vi både en fungerande diskmaskin och en dammsugare som faktiskt suger upp all skit, en olycka kommer sällan ensam säger man ju, så det är sällan bara en maskin går sönder i hemmet utan börjar det strula så har det en förmåga fortsätta😱
Men nu hoppas jag att det räcker för ett tag framöver, vi hade ju turen som precis fick oss en slant av min snälla mormor Gini då hon sålt sin bil, jag ville ju sparat dom pengarna till nånting roligare än maskiner till hemmet men tur ändå så vi slapp att ta diskmaskin på avbetalning, för att ha en massa olika lån är något jag verkligen ogillar, det räcker gott med hemmet och bilen.  
//Bex 

Kommentera här: