Nu har vi fått lite färg på väggen.

(null)
Japp, nu har jag målat Liams vägg, igår grundade jag med vitt och idag smackade jag på grått, tror dock att jag kommer att behöva måla väggen en gång till då det inte verkar täcka ordentligt, men det får bli först nästa vecka då det är hopplöst att försöka få vara ifred när ungarna är hemma. 
Dom fick pensla lite med den vita grundfärgen igår då den ändå skulle målas över men den gråa vill jag gärna inte att dom rör. 
Men nu är det åtminstone rätt kulör på väggen, så vi har ju kommit en bit på vägen. 

Nästa vecka är det ju ungarnas sista dagar i skolan innan jullovet och jag ska oxå ta min sista behandling för detta år. 
Inte för att det gör någon skillnad eftersom att det fortfarande kommer att vara 3 veckor till nästa behandling som vanligt men det låter ju bra med "årets sista behandling"
Men nu tar vi helg med fredagsmys.
//Bex 

Kommentera här: