Då har vi lyckats ta oss till träbröllop❤️

(null)
Detta var det inte så många som trodde för drygt 13 år sedan då jag och Macke offentligt blev ett par, vi jobbade ihop i bowlinghallen på den tiden så vi försökte vara lite hemliga i början inför vänner och arbetskamrater. 
Men när vi efter ett tag öppet visade vår kärlek så trodde dom allra flesta att detta bara var en "fling" som snart skulle passera. 
Men idag står vi här med två barn och firar våran 5:e bröllopsdag❤️
Och tro att jag är lycklig.
Jag har gift mig med den bästa, snällaste, snyggaste och ni som känner Macke vet att han även är den roligaste killen oxå. 
Han älskar mig och står alltid vid min sida, han rycker upp mig när jag mår som värst och är den stöttepelare som får mig att orka kämpa. 
Utan dig hade jag aldrig varit här idag och jag blir så lycklig för varje år vi får fira tillsammans. 
Grattis till oss min älskade Marcus Bernhard❤️❤️
//Bex 

Kommentera här: