Sol, bad och grillning.

(null)
Sol, bad, grillning, mycket annat går verkligen inte att göra i denna hettan, men inte för att jag klagar, jag ligger gärna i vattnet och blaskar någonstans. 
Igår var vi i Motala på varamobadet med våra vänner och gamla grannar Olle och Johanna, det är ju riktigt fint där men tyvärr så har det ändrats till det värre när det gäller nedskräpning och folk som saknar respekt. 
För ett antal år sedan var varamobadet min absoluta favvoplats att bada på men efter igår kan jag väl inte påstå att jag är jättesugen på att åka dit igen. 
Tråkigt men sant.
Till kvällsgrillningen gjorde Olle och Johanna oss fortsatt sällskap och det blev en supermysig heldag. 
Idag tog vi en paus från badandet eller fröna passade på att plaska runt i spabadet när vi till kvällen grillade hemma hos Ida och Kim men imorgon blir det bad igen😉
//Bex 

Kommentera här: