Som ett barn på nytt❤️

(null)
Ja jag behöver väl knappast skriva vad vi gjort idag. 
Idag blev det att bada i sjö igen, något varmare i klarsjön än vad det var i Vättern i tisdags. 
Idag kom även Lisa och Oskar dit med barnen och Linneas klasskamrat med alla syskon så då blev dom några ungar som kunde roa sig i vattnet, det var väldigt mycket lek under vattnet och jag såg många gånger deras fötter mer än vad jag såg huvuna, lånade även själv ungarnas cyklop och jädrar vad roligt det va, ville knappt ge tillbax det när ungarna ville ha det igen. 
Jag har alltid varit lite av ett vattendjur men på sista tiden har jag inte kunnat vara så mycket under vattenytan på grund utan både hjärntumörerna och cellgifterna.
Men idag begav jag mig under ytan och både simmade, stod på händer och mer där till och jag blir som ett barn på nytt, jag bara älskar det❤️
Jaja, imorgon fyller jag ju 37 men man blir inte äldre än vad man gör sig så då är väl jag fortfarande väldigt ung, eller bara en väldigt barnslig 37 åring😉
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym:

Grattis.

Svar: Tackar.
Rebecca Bernhard

Kommentera här: