Trivs som fisken i vattnet.

(null)
Igårkväll blev jag bjuden på restaurang av bästa Becca, vi brukar ju bjuda ut varandra när man fyllt år och igår var det alltså min tur att bli bjuden eftersom jag nyligen blivit 37.
Trevligt restaurangbesök med god mat & dryck och bästa sällskapet.
Till efterrätt gick vi till strömmen och köpte glass för att fylla på våra magar ännu lite till. 
En underbar kväll där det faktiskt vid 22 tiden blev riktigt behagligt i luften och man kunde gå en promenad utan att svettas ihjäl😉

Idag blev det återigen bad för mig och Linnea som även hade med sig kompisen Olivia, fördelen att åka med bara tjejerna är att dom är simkunniga och håller koll på varandra hela tiden så jag kunde dra mig ut på lite djupare vatten och ligga och slappa i badringen medan ungarna lekte intill bryggan. 
Jag hade ju koll på dom hela tiden fast utifrån vattnet istället för ifrån land. 
Och tro att det är lugnt och skönt att ligga och guppa ute på sjön, helt ljuvligt. 
Det är liksom enda gången jag inte svettas, när jag är i vattnet, så tro att jag trivs som fisken gör i sitt vattnet. 
Nu är det slapp i soffan framför säsongsstarten av fångarna på fortet.
//Bex 

Kommentera här: