Nu smyger den sig på.

(null)
Idag hade det blivit tid för att ta prover inför torsdagens läkarbesök och medicinering.
Jag har känt mig ganska lugn och inte speciellt orolig inför torsdagens läkarbesök då jag mått helt ok på sistone, men nu när man varit och tagit prover och det bara är någon dag kvar så börjar nervositeten sakta men säkert att krypa sig på. 
Jag har trots allt inte en blekaste aning om vad som händer innanför mitt skinn. 
Och bara för att jag mår bra så finns det inget som säger att det ser bra ut i kroppen på mig, men det som talar för min fördel är ju att jag inte haft några symtom, varken huvudvärk, smärtor eller yrsel, lite ont i mellangärdet dock men det vet jag av erfarenhet att det har med medicinerna att göra, har haft så en gång tidigare och då berodde det på att jag fick någon inflammation mellan tarmarna utav medicinen jag tar, så jag kan tänka mig att det är nåt liknande igen. 
Sen ska jag även kolla upp mina sår som blossar upp lite här och var, för det första vet jag inte varför jag får dom och sen verkar det som att dom inte vill läka😏skapligt skumt. 
Jaja, vi får se vad dom säger och vad jag kan göra åt det. 
//Bex 

Kommentarer:

1 Helena:

Lycka till på torsdag. Jag ska få svar på röntgen nästa tors. Alltid lite läskigt. Kram

Svar: Tack desamma.
Ja det är lika nervöst varenda gång.
Kram.
Bex

2 Anonym:

Håller tummarna för att du får bra besked. Ska själv till US på läkarbesök kl 15.00 idag. Har sett röntgen svaret på 1177 och det såg bra ut. Kram Ullis

Svar: Tack, vad skönt för dig, själv vågar jag inte titta innan läkarbesöket om något inte skulle se bra ut😱
Bex

Kommentera här: