Dagar fyllda med glädje och kärlek.

(null)
Idag blev det en tur till Linköping, men inte för medicin den här gången utan för att bli bjuden på lunch hemma hos bästa Sara. 
Eftersom att Sara idag var ledig och det var alldeles för länge sedan vi sågs så tog jag och Becca en liten åktur till Linköping där Sara stod med dukat bord och bara väntade på sina lunchgäster. 
Riktigt god mat, massor med skitsnack och en hel del skratt blev det oxå. 
Vi diskuterade även min hårsituation och gick igenom olika lösningar, sen om alla var så bra kan väl diskuteras😂😂
En helt underbar dag med mina bästa tjejer. 
Så tacksam över att jag har dom och imorgon ska jag även träffa en annan av mina tjejer nämligen Karin och hennes nytillskott Charlie.
Några dagar fyllda med kärlek och glädje, precis vad jag behöver.
//Bex 

Kommentera här: