Dessa dagar är inte roliga.

(null)
Idag är en sån där dag då jag verkligen känner mig påverkad av gårdagens behandling, jag mår inte dåligt eller så men jag är tung i huvudet och oerhört lättirriterad.
Jag har styrt och ställt hela dagen, handlat lite, haft tvättstugan, satt in dom sista backarna i garderoben då skenorna äntligen åter fanns i lager när jag var på Ikea igår, ja så jag har ju inte legat på latsidan direkt. 
Under dagen har jag ändå varit på ganska gott humör men framåt eftermiddagen började jag känna av min irritation. 
Linnea hade med en kompis hem efter skolan, jag varnade i förväg att jag inte var på mitt bästa humör och att dom fick sköta sig själva och därmed inte tjata på mig. 
Jag kan tygla mitt humör till en början men efter ett tag och när även Liam kommit hem så blir jag arg för typ allt, jag går i taket för minsta lilla smula som ungarna tappar på golvet och deras ljudnivå klarar jag helt enkelt inte av, det känns som att jag inte gör annat än att tjatar på (mina)ungarna då dom har så svårt för att lyssna. 
Jag känner mig värdelös och tycker egentligen synd om barnen för dom beter sig precis som dom brukar göra, men det är bara att när jag tagit medicin så känns det som att dom är 10 gånger värre och jobbigare än dom brukar vara. 
Dessa dagar är inte roliga och det är tur att dom inte kommer så ofta men jag skulle helst slippa dom helt och hållet. 
//Bex 

Kommentera här: