”Bakom kulisserna”av en underbar dag.

(null)
Idag har vi haft en helt otroligt rolig dag/eftermiddag i Linköping tillsammans med Lisa ifrån cancerhjälpen. 
Vi har nämligen varit hos fotografen Satu Knape, den fotograf som vi hade äran att få ta våra familjefoton med för två år sedan. 
Hon är så väldigt duktig och fotona blir verkligen jättefina. 
Det är Satu som tagit det foto på Liam som hänger här hemma på väggen som jag bara älskar💞
Men idag var vi på uppdrag med cancerhjälpen för att ta foton till cancerhjälpens julkampanj. 
Det som vi vill förmedla med bilderna är att det är viktigt att vara tillsammans, och för mig personligen så är det mina barn och nära & kära som betyder mest här i livet. 
Det finns inget i hela världen som kan göra mig så glad som mina barn.
Många gånger kan dom visserligen även driva mig till vansinne men vad gör det för jag älskar dom lika mycket ändå....någon timme senare vill säga😉

Fotas med ungar kan ju gå lite hur som helst, Liam ville inte alls vara med på fotona från början utan skulle bygga ett eget jularrangemang med rekvisitan istället, medan Linnea var taggad till tusen och var totalt fokuserad på plåtningen. 
Och om jag får säga det själv så var hon jätteduktig och blev så himla fin, mitt lilla hjärta❤️ 
Men efter ett tag så ville ju Liam oxå vara med på kort när Satu gjorde det hela lite roligare med tomtedräkt och tomtebloss. 
Så oerhört glad och tacksam för att jag/vi fick göra det här, så himla kul. 

Så nu blir nästa projekt att fotas till påsk påklistrad och insvept i påskfjädrar så man kommer se ut som en påskkyckling ända fram till midsommar. 
🤣🤣näe skämt åsido. 
Bara lite roliga idéer som vi stod och skoja om när fotograferingen var klar.
Men nu ser vi fram emot att se det färdiga resultatet av dagens fotografering.

Tack så jättemycket för en underbar dag alla inblandade❤️
//Bex  (null)

Kommentera här: