Vilket tumult.

(null)
Då har ännu en helg passerat och den har varit både rolig, spännande och lite ledsam. 
Det har som vanligt spelats innebandymatch, Linnea körde med Skärblackatjejerna och skötte sig superb, och hon petade även in bollen i mål dock någon hundradel försent, för bollen var fasiken på mållinjen när dom blåste, men mamma är lika stolt för det. 
Allt detta medan Liam var på barnkalas för sin klasskamrat Siri. 

Idag söndag har jag och Linnea stått på loppis och sålt lite smått och gott. 
Vi har samlat så väldans mycket onödiga saker i källaren och istället för att bara slänga fullt fungerande saker så gjorde vi ett försök att sälja det istället.
Och vi blev av med en hel del, dock så trodde jag att intresset för ungarnas urvuxna kläder skulle vara större men men man kan ju inte bli av med allt. 

Väl hemma igen satte jag mig i köket innan jag skulle laga mat och hörde då det konstiga ljudet som jag och Linnea även hade hört på morgonen när vi satt och åt frukost, det var liksom lite krafsande ljud så började då ana lite oråd om att vi fått möss på balkongen, berättade då för Macke om mina misstankar då han svarar att även han hade hört samma ljud när han och Liam åt frukost. 
Då slog det mig att vi kanske skulle kolla så Sky (hamstern) är i sin låda, Linnea skojade ju om det på morgonen men vi hann aldrig kolla innan vi skulle åka till loppisen.
Och mycket riktigt så var låda tom😱
Linnea bröt ihop och skrek att Sky är död, men efter lite letande så hittade vi hamstern bakom spisen.
Så för att slippa uppleva detta "trauma" igen fick det bli pappersark med lufthål i som tak på lådorna. 
Alla sätt är bra utom de dåliga😂
//Bex 

Kommentera här: