Det var som jag misstänkte.

(null)
Jo jag tog lite sovmorgon idag även om mina barn inte gjorde det, dom gick upp strax efter 07 och satte sig i soffan för att titta på paddan, så jag fortsatte att sova i lugnan ro tills Linnea ungefär vid 09-tiden undrade när vi skulle äta frukost😂
Lite panik fick jag men satan vad skönt det var med sovmorgon och som jag misstänkte igår så var det bara lite extra sömn som behövdes för idag var känslan av feber helt som bortblåst. 
Det är ju tråkigt att man alltid ska behöva lida för att man har gjort nåt roligt men så får man vara glad för att det går över så fort ändå, det behövs oftast bara någon dag så har man kommit i fas igen. 
Idag har jag och fröna haft en skön vi-tar-den-som-den-kommer-dag då vi har varit och kollat skor inför vintern, halloweenkläder och käkat korv på biltema. 
Avslutade dagen med lite innebandyträning då Liam hamnade i målet på tjejernas träning.
Vi fick även finbesök av bästa Becca som gärna ville se hur ungarna sköter sig på plan, och så kunde ju vi sitta och tjöta lite oxå, vi gör ju det alldeles för sällan nu för tiden då hon flyttat ifrån vilbergen, men snart så blir det onsdagsdejter då en av alla de serier vi följt börjar igen.
//Bex 

Kommentera här: