Helvetet braka lös.

(null)
Ja det blev ju inte så mycket med vårat fredagsmys igår inte. 
Efter den trevliga middagen och innan vi skulle sätta oss i soffan och kolla på tv så brakade helvetet lös. 
Liam fick nåt frispel då han inte fick som han ville och missuppfattade mig gång på gång då han bara inte ville förstå vad jag sa, han satte sig i soffan och bara skrek rakt ut av frustration, jag gav tillslut upp och gick ner i sovrummet och stackars Linnea grät av förtvivlan då hon bara ville ha fredagsmys. 
Linnea ringde pappa Macke och grät och ville att han skulle komma hem, dock lite svårt när han befann sig i Skåne, under tiden kommer Liam och kramar mig och ber om ursäkt för vad han ställt till med. 
Då kan man tycka att allt är överstökat men då Liam frågar lite snällt om man inte kan få lite godis nu när man bett om ursäkt (det var nog anledningen till ursäkten) och jag svarade nej så var det igång igen.
Jag var världens sämsta mamma som inte gav sina barn godis och jag skulle bytas ut mot en annan mamma, jag svarade då att han inte var någon jättebra son/bror heller som hela tiden tror att han ska få sin vilja igenom och struntar blank f-n i vad vi andra vill och då ska man inte tro att man kan få godis eller nåt annat heller för den delen, och när Liam inte klarar av att höra sanningen så börjar han återigen att skrika.
Alltså det är så jädra tröttsamt och det enklaste hade varit och bara ställt fram godispåsen och gått därifrån men vad lär han sig av det.
Så det blev en tidig kväll igår då även jag gick och la mig när barnen gick till sängs då jag var totalt slut efter allt bråkande. 

Inatt sover nu Linnea hemma hos farmor och farfar då hon bara vill ha en lugn myskväll med lite snacks framför tv:n utan att riskera att brorsan får ett utbrott, så nu är det bara jag och Liam hemma så får vi väl se om det här blir en lyckad kväll.
//Bex 

Kommentera här: