Då var man ”Gräsänka”

(null)
Ja då blir man "gräsänka" resten av veckan då. 
Macke ska nämligen åka till Torrevieja för att spela golf och umgås med några av sina bowlingkamrater. 
Så då är det bara jag och barnen hemma  nu.
Men vi reder väl oss själva, brukar ju inte vara några problem och vi ska passa på att mysa massor. 
Blir lite ändringar i mina planer bara men det får väl gå för denna gång. 
Får ta igen det när Macke kommer hem, har ju t.ex en ullaredsresa inplanerad i maj med Sara och ska även ut och ha myskväll med restaurangbesök och bio tillsammans med Becca. 
Kanske inte är som att vara i utlandet men med rätt sällskap så spelar det ju ingen roll vart man befinner sig. 

Sen fick jag en riktig överraskning idag oxå när jag på Liams innebandyträning fick veta att ungarna har påsklov nästa vecka😱
Jag som har räknat med att dom skulle vara hemma vecka 17 men så var det alltså inte. 
Jag har så bra koll tycker jag.
Skulle va fint om jag skickat barnen till en stängd skola på måndag, så typiskt mig😬
//Bex 

Kommentarer:

1 Anonym :

Kan han inte åka med dig på semester istället!? Ta dom pengarna och åk iväg för att umgås bara ni två. Prioritera rätt, Macke.

Svar: Ja det skulle vart nice, men ibland måste man ta semester ifrån frugan oxå😂
Rebecca Bernhard

Kommentera här: