Det här kommer jag få ångra.

(null)
Livet som gräsänka funkar ganska bra tycker jag, ingen som ska ha matlådor eller som går och småäter när jag lagar mat. 
Fröna sköter sig fint och på nätterna sover vi allihopa i min och Mackes säng, så det är inga svårigheter att få dom att gå och lägga sig, vi går ner och sätter på tv:n, lägger oss under täckena och när klockan blivit sovdags så lägger dom sig på sidorna och somnar, väldigt smidigt då dom i vanliga fall när dom ska sova i sina rum har så mycket för sig innan dom väl kommer i säng, det ska drickas, kissas, nån har ont i huvudet och vill ha alvedon medan den andre har ont i halsen, Liam är helt bedrövad för att han måste sova ensam, ja man kan blir tokig innan dom kommer i säng och själv blir man helt slut av allt tjatande så det här är väldigt bekvämt. 
Kan bli så att Macke får ta nån av barnens rum när han kommer hem så sover jag och ungarna på nedervåningen, det är ju sånt man får ta när man väljer att åka ifrån familjen såhär😆
Näe vars, det här är väl något jag kommer att få ångra nästa vecka när fröna ska tillbax till sina rum, men då är vi ju åtminstone två föräldrar som kan bråka med dom, den här veckan vill jag bara att allt ska gå så smidigt som möjligt så jag slipper onödigt tjafs. 
//Bex 

Kommentera här: