Gick förbi vårt kök.

(null)
Nu har jag äntligen fått upp fåtöljerna och ställt dom på plats, ungarna har redan tagit en varsin fåtölj och tycker dom är jättesköna. 
Min tanke är väl att vi ska byta matta framöver oxå men det får vänta lite, vi kan ju inte göra allt på en gång.
Så nu har vi den andra delen av vardagsrummet som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. 
Just nu skulle vi kunna använda det som dansbana, men det kanske blir något slags matbord där sen när ekonomin finns. 
Och om vi skulle vinna en massa pengar som jag hade tänkt att vi skulle göra så hittade jag oxå i tisdags på Ikea vårt nya kök, alltså jag tyckte att det var så fint och hade jag haft råd så skulle jag köpa det på stört. 
Det var bänkskiva och väggskiva som gick i nåt sten/cement liknande färg och mönster med vita köksluckor. 
Vårt kök är lite halvsunkigt och skulle behövas byta ut framöver, men det är ju oxå en kostnadsfråga som allting annat. 
Jag gick in på Ikea för att köpa fåtöljer men går därifrån med planer om att göra om vårt kök. 
Näe men jag skrapar väl en trisslott och hoppas på det bästa😂
//Bex  

Kommentera här: