”Jag vill inte se”

(null)
Äntligen fick vi till en tid då iallafall 4 av 5 utav oss tjejer kunde träffas för en fika/lunch och lite skitsnack. 
Det var länge sedan nu som vi träffades allihopa men med ungar, olika fritidssysselsättningar, födelsedagskalas, jobb och sjukdomar så det är verkligen inte lätt att få ihop det så att det passar alla. 
Men nu fick vi iallafall ihop 80% av skaran så vi får väl vara nöjda med det, men Lisa var saknad. 
Men så var ju lille Charlie med oxå så det var ju en bonus. 
Vi har ju planer på vad vi skulle vilja göra framöver men så ska tiden finnas och passa alla oxå så vi får väl se om vi får ihop våra sommar och höst planer😉

Direkt efter tjejträffen blev det att åka hem till svärföräldrarna och träffa svägerskan Madde så att hon kunde ta den antihormonella spruta på mig. 
Liam satt först bredvid då han ville se när Madde tog sprutan i magen på mig, när Madde drog fram sprutan ur förpackningen så tog Liam upp händerna vid ögonen och vågade knappt titta, när Madde sen tog av skyddet ifrån själva nålen så hoppade han ner från sängen, svor och rusa ut ur rummet och bara skrek "jag vill inte se" upprepade gånger. 
Jag drar slutsatsen att han tyckte sprutan var något stor och lite otäck. 
Men man vänjer sig med tiden😉
//Bex 


Kommentera här: