Påsklov.

(null)
Första dagen på påsklovet och jag rastade lite barn i Vasaparken där det finns en stor lekpark med olika aktiviteter som ungarna kan roa sig med, hade även med en boll och lite fika och frukt så det även blev som en lite "picknick" då blir ju oftast barnen glada och nöjda. 
Vädret var ju helt strålande så jag var väldigt nöjd på min parkbänk där jag satt ända tills ungarna fick för sig att jag skulle vara med på fotboll, dom var ju bara 3 och behövde vara 4 så det blev jämt, så det var bara att lämna parkbänken och börja spela fotboll, men tillslut så tog hungern över då det hade passerat lunchtid så jag behövde inte spela så länge. 
Till eftermiddag/kväll så var det innebandy som vanligt trots påsklov, dock så var det inte så många barn som det brukar men då blev det ju mer spel för dom som var där😉

Imorgon tänkte jag och svägerskan Madde ta med oss fröna och åka över till Ikea. 
Se vad jag hittar den här gången som jag vill ha till hemmet, alltid är det nåt. 
//Bex 

Kommentera här: