Som en inredningskatalog.

(null)
Idag var jag och svägerskan Madde på Ikea då hon planerat att hjälpa oss med inredningen och den sista touchen av vårat vardagsrum för att få det riktigt fint och hemtrevligt. 
Då Madde är väl medveten om våran ekonomiska situation så ville hon hjälpa oss med det sista till vardagsrummet så att det äntligen kan bli klart. 
Fröna var väl sisådär roade av att gå på Ikea men dom fick ju lunch och gosedjur så dom ska vara nöjda. 
Och med tanke på hur himla fint det blev här hemma efter Madde var klar så är jag nästan tårögd, det är så fint så man tror att man kliver in i en inredningskatalog. 
Alltså Mackes systrar kan verkligen det här med inredning, och med tanke på att det inte är min starka sida så tar jag tacksamt emot hjälpen. 
Sen trodde väl inte jag att Madde skulle hjälpa mig/oss så här mycket men jag blir så himla glad och tacksam över denna enormt generösa gest. 
Så nu kan vi sitta i vårat vardagsrum och bara njuta❤️
//Bex  (null)
Livsnjutarna på ikea❤️

Kommentera här: