Spänning och finchoklad.

(null)
Ikväll så blir det inte nån serie eller film för mig och Becca som det brukar, utan idag har vi istället laddat upp med "lyxchoklad" på bordet och på tv:n visas det HOCKEY. 
För ikväll är det den 7:e och sista kvartsfinalen mellan Färjestad och vårat lag HV71. 
Så jädra spännande och jag blir så nervös så jag ska egentligen inte titta på sånt här överhuvudtaget men jag inte låta bli, helt sjukt då jag inte är jättemycket för sport i vanliga fall men just hockey när HV71 eller Tre Kronor spelar så tycker jag att det är skitkul. 
Så är det ju tur att jag och Becca hejar på samma lag oxå, annars kunde det bli lite jobbigt😂
Jag och Macke håller på olika lag då han hejar på Djurgården, så det kan bli lite tugg här hemma när dom möts på isen. 
Och så kan det faktiskt bli om HV71 skulle vinna ikväll för Djurgården har redan gått vidare. 
Så nu håller vi tummarna för grabbarna från Jönköping och hoppas på vinst. 
//Bex 

Kommentera här: