Lite firande och lite gnäll.

(null)
Idag är ingen vanlig dag för idag är det Beccas födelsedag hurra hurra hurra!!🎂🎉🍾
Och så fyller hon passande på en onsdag oxå då vi har våran dejt för "serieonsdag".
Jag var ju bara tvungen till att åka och köpa en after 8 till gamlingen då jag inte kan komma hem till Becca tomhänt, och just Baileys och after 8 är ett säkert kort, om hon får nåt av det så blir hon inte besviken😂

Nu börjar det bli katastrof i skolans kapprum då det är kallt och barnen har på sig mer och tjockare kläder. 
Jag börjar nästan tjuta av ilska när jag hämtar Liam om dagarna, allt är blött och det hänger över vartannat. 
Liams kläder hänger dessutom längst in så hans kläder syns inte ens (på bilden) då det är andra barn som har krokarna utanför. 
Det är bara ren tur att han har två par termobyxor som han kan ha med till skolan varje dag, för båda är ju dyblöta när han ska gå hem. 
Igår följde han med en klasskompis hem så då fick han ta med sina ofodrade galonbyxor då han inte hade något annat. 
Snacka om att bädda för att ungarna ska bli sjuka😏
Jag vet att det är ett jädra tjat på mig men jag blir så arg och besviken, ska fasiken slänga ihop ett argt brev till kommun, inte för att jag tror det gör någon nytta. 
//Bex  (null)

(null)

Kommentera här: