Så nöjd över mig själv.

(null)
Idag körde jag mitt första spinningpass på väldigt länge. 
Jag var till och med lite nervös när jag gick till Friskis i förmiddags, jag visste ju inte hur jag skulle reagera och om jag skulle kunna ta mig igenom hela passet. 
Men tog mig igenom passet gjorde jag och det var så kul och kändes så skönt när man väl steg av cykeln. 
Det var grymt jobbigt och jag fick sätta mig ner på sadeln några gånger fast det egentligen var stående position för att hämta ny kraft. 
Men satan vad nöjd jag är över mig själv och min prestation. 
Får vi se hur mycket jag kommer känna av det här passet sen, kan tänka mig att jag kommer få träningsverk i ben och rumpa iallafall men så länge det bara är träningsverk så är jag nöjd. 
Yrseln kände jag inte av så mycket idag överhuvudtaget då var det värre på danspasset då man ska göra vissa rörelser långsamt, då kände jag hur balansen inte riktigt är på min sida. 
Men i det stora hela känns det väldigt bra så när min provvecka på fredag är slut blir det med största sannolikhet att jag köper mig ett kort, jag går trots allt som pensionär så ett antal hundralappar tjänar jag ju på det så det kan jag vara glad över.  
//Bex 

Kommentera här: