Tvåsiffrigt 🎉🎈

(null)
Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Linneas födelsedag hurra hurra hurra🎉🎈
Nu är hon 10år våran lilla tjeja, tvåsiffrigt alltså, det känns så sjukt men så kul och speciellt att jag får vara med, det är jag extra glad för. 
Till frukost hade hon önskat sig en munk och till kvällen ville hon äta på pinchos, vi har aldrig varit där förut så det blev ju debut för oss, jag har hört både bra och mindre bra om restaurangen från folk men nu har vi skaffat oss en egen uppfattning, och det var väl gulligt och roligt med självservering och de väldigt små tapas rätterna men om jag själv får välja så går jag mycket hellre på vanlig restaurang och beställer en stor rätt och blir servad av serveringspersonal, det är ju det som är lite härligheten med att gå på restaurang enligt mig, men alla är vi olika och nu har vi prövat det här oxå och det viktigaste av allt så blev ju faktiskt födelsedagsbarnet nöjd. 
Firandet med resten av släkten blir imorgon, som ett bra avslut på denna "arbetsvecka" lixsom 
//Bex 

Kommentera här: