15 år av kärlek❤️

(null)
Vilken dag att få fira i sälen, för i dag har vi hållit ihop i hela 15 år. 
Det är helt sjukt att det gått så lång tid sedan vi hade våran "hemliga" kärleksrelation uppe i bowlinghallen där vi båda jobbade, en kärleksrelation som när den blev offentlig inte många trodde skulle hålla, men så här 15 år senare som gifta och med 2 barn så kan man nog våga påstå att vi var nog menade för varandra trots våra olikheter. 
Jag kan inte säga att det är samma kärlek som för 15 år sedan för kärleken förändras med tiden så den kärleken vi har idag är en helt annan sorts kärlek, en kärlek som är mer stark och stabil, men att jag älskar min Macke det råder det inget tvivel om, och allt som vi har gått igenom och klarat av har bara gjort oss starkare både som partners men oxå som människor.
Den kärlek som jag känner till Macke idag efter att ha stått vid min sida och delat min smärta genom dessa år den kärleken går det inte att sätta ord på. 
Macke är den som stöttar, trösta och får mig att skratta tills jag storknar och humor är vårat bästa vapen emot allt elände.
Älskar dig min underbara Macke. 
Puss och grattis till oss.❤️
//Bex 

Kommentarer:

1 Ida:

Vad fint! Grattis!

Svar: Tack🥰
Rebecca Bernhard

Kommentera här: