Glass funkar alltid😉

(null)
Jamen jag, fröna och Emilia tog oss en tripp till Söderköping igår när vi inte hade nåt bättre för oss.
Vi passade på att käka glass på smultronstället då det inte var någon speciell kö, jag klarar mig visserligen bra på vanlig hederlig kulglass men ungarna tar ju gärna nåt mer spektakulärt och visst är det lite kul med en "glassrestaurang" ändå. 
Sen skulle ungarna ha upp mig på ramunderberget, perfekt så man får bort kalorierna efter glassen.
Mysig vistelse i Sörping blev det iallafall. 

Imorgon så har det blivit dax att köra mitt spinningpass för andra än Marie för första gången, det är visserligen bara familj/släkt men man blir ju lite nervös. 
Och det ska ju köras på riktigt som ett helt vanligt pass, det kommer dock ta lite tid innan jag får in snacket så att det inte känns som att jag pratar efter ett ’manus’, det är inte lätt att få det att kännas avslappnat och naturligt när det är så nytt. 
Men det släpper nog med tiden och när man blir mer självsäker😉
Kul ska det bli iallafall. 
//Bex 

Kommentera här: