Lyckan är total!!

Idag är jag en väldigt glad och lycklig tjej. Varit i Linköping och träffat min nya läkare Ulf som verkar vara jätte bra och ännu bättre var ju beskeden han gav mig. Cancern håller sig i schack utan cellgifter, och mitt skelett som tidigare nästan varit ihåligt, men som blivit bättre för varje röntgen jag gjort, har nu blivit ännu bättre så han ser inte ens några tomrum i skelettet längre, utan det har fyllts upp med nytt friskt skelett. Ska göra en magnetröntgen framöver för att kolla punkten i nacken o se varför jag känner av den hela tiden trots strålning, men annars så ska jag fortsätta med herceptin och skelettstärkande var 3:e vecka, det vill säga att jag ska gå minst tre månader till utan cellgifter. Alltså jag känner mig så lycklig av dessa besked så jag kan ju inte sluta le. Och som om detta inte vore nog så är det ju torsdag oxå, så istället för att dränka våra sorger som jag trodde, så ska det firas;) inte för att det gör nån skillnad på drycken i våra glas men just känslan är det en himla skillnad på. Men först blev det en tur till medlemskvällen på stadium där det shoppades lite till bra pris. Och väl hemma hos Becca stod det en fin liten överraskning på bordet. Så nu är det bara att komma på vad som ska visas på tv:n ikväll//Bex

Kommentarer:

1 Petra/Paradise:

Jag är så otroligt glad för beskedet du fick gumman!!!
Hoppas ni firar ordentligt ikväll!! ;D

Puss puss

2 Maria:

Vilket underbart besked! Glad för din skull! Hälsa Becca och ta en extra drink ikväll. ;) kram Olle

Kommentera här: