Svårt att låta bli.

Söndag, och man är precis slutkörd i kroppen, tanken var att vi skulle ta en liten paus från allt plockande med flyttkartonger idag, det tär trots allt ganska mycket på både kropp och knopp med allt bärande och att försöka hitta rätt plats åt allting, det blir ju ändå att man får gå och flytta runt på sakerna vartefter då man kommer fram till att vissa saker gör sig bättre på nåt annat ställe än den ursprungliga platsen.
Men då jag idag skulle sätta igång en tvättmaskin med kläder och hade svårt med att hitta både det ena och det andra så blev det att sätta igång och packa upp och strukturera om i badrummet, så det gick så att säga mindre bra att hålla sig borta från flyttkartongerna en hel dag, men nu är badrummet åtminstone någorlunda organiserat;) sen blev det att tillbringa större delen av dagen utomhus så man fick en liten break från flyttkartongerna ändå.

Och nu har det snart gått 4veckor sedan förra behandlingen oxå så imorgon är det dax att gå till sjukan igen för att ta lite blodprover inför onsdagens behandling, måste ju även gå och köpa ut en ny spruta som dom vill sätta i magen på mig, förut har jag bara behövt åka till onkologen i Linköping och så har all medicin funnits där men nu måste jag då alltså köpa och ta med mig vissa av medicinerna, ja vad ska man säga?? Det var bättre förr;) haha//Bex

Kommentera här: