Kluven.

Det blev ju en bra måndag detta, är alltså inne på dag nr 2 nu som jag har fått må bra.
Det är så skönt att slippa må illa, slippa springa på toan och slippa tröttheten. 
Jag har kunnat tvätta och plockat lite här hemma, varit och tagit blodprov, gått och handlat en del och tagit en promenad med Becca utan att känna mig totalt uppgiven och det är en underbar känsla, så nu drar man sig för att åka och ta behandling på onsdag. 
Jag vill ju må så här nu, jag orkar ju så mycket mer, bara det att jag orkar ta hand om fröna själv utan hjälp när Macke är borta är väl förklaring nog. 
 
Gaaa! Skapligt kluven man är alltså.
Jag vill ta medicin för att hålla tumörerna borta så klart, men så hade jag varit glad att slippa ta medicinen så jag inte behöver må dåligt. 
Man får väl vara nöjd med att utvecklingen/forskningen går framåt och att man kanske inte behöver må så dåligt om några år;) 
//Bex 

Kommentera här: