Det som inte får hända:(

 
Idag lagom när jag skulle hämta fröna på dagis fick jag ett sådant där telefonsamtal som man absolut inte vill ha. Ett telefonsamtal som gjorde att jag  inne på dagiset brast i gråt när fröna kom springandes med ett jätte leende  på läpparna och skrek MAMMA!!

Det var nämligen min läkare som ringde för att förvarna mig om att det väldigt snart kommer en ny kallelse  till ännu en röntgen. Anledningen till detta är då alltså för att dom har funnit en liten förändring på min hjärna vid den senaste röntgen som gjordes tidigare i veckan, och med tanke på placeringen av denna förändring så vill dom agera snabbt. Läkaren frågade även en massa frågor om illamående, yrsel, huvudvärk och balans. Mycket av det som jag på sista tiden dessvärre lidet av men som jag då trott berodde på medicinerna, och nu kan jag inte göra annat än att hoppas på att det verkligen är just medicinerna som spökat.

Jag kan inte beskriva alla tankar som rör sig i mitt huvud just nu, den rädslan som går genom min kropp och den ilska som växer sig fram. Men jag kan inte göra annat än att hoppas på att detta inte är min cancer som spridit sig utan att det har någon helt annan förklaring.

Men nu ska jag bara försöka att ha en skön helg med en massa positiva tankar så får jag ta nya krafttag på måndag igen.

//Bex

Kommentarer:

1 Helena :

Tänker på dig❤️

Styrkekramar

Svar: Tack snälla❤️
Bex

2 Anna (vän med Jenny B):

Jag följer din blogg. Du kommer att fixa det här, det finns inget alternativ!!

Svar: Näe, jag håller med dig, det finns det faktiskt inte;)
Bex

3 Anonym:

Styrkekram

Svar: Tack:)
Bex

4 bibban:

Tänker på och känner med dig och hoppas att en Styrkekram kanske ger dig en liten styrka till <3

Svar: All denna positiva respons jag fått av er ger mig massor av extra energi och kraft. Kram
Bex

5 Kicki:

Tycker du är otrolig! Du är så positiv i allt och tänk på att de kollar allt så kopiöst för att de ska va ett steg före. Ha en bra helg!!

Svar: Jo jag vet, och det är jag otroligt tacksam för. Och det känns trots allt bra att dom verkligen kollar detta direkt istället för att dra ut på skiten. Kram kram
Bex

6 Anna Andréasson :

Jag tänker på dig och håller tummarna för att allt ser ut som det ska på röntgen. Har nog skrivit det förut, men det tåls att skriva igen. Du är så otroligt stark och din positivitet som oftast finns där är jag beundrad av. Kram

Svar: Tack, det värmer. Kram
Bex

7 åse:

Vi bara hoppas att de vill ligga steget före den här gången. 💕

Svar: Precis! Dom verkar ju agera snabbt denna gång;) ❤️
Bex

8 Ida:

Vad bra att de tar det på största allvar och agerar fort! Håller tummarna för att det inte är någon fara! : )

Kommentera här: